מתחם הבלוק, רח' האומן 8, חדרה

טלפון: 053-308-5060

שעות פעילות :

בימים א-ה בין השעות 09:00-18:00

יום ו' : 09:00-13:00

ניווט לסניף חייג לסניף

סניף חדרה לדמרקט – מביאים אור לתושבי העיר והסביבה!

 כחלק מהתרחבותה של רשת גופי התאורה לדמרקט, הרשת פתחה סניף חדש, מעוצב וגדול אשר ישרת את העיר חדרה וכל יישובי הסביבה, עם פתרונות חכמים, חסכוניים, חדשניים ומעוצבים של תאורת LED. אתם מוזמנים להגיע לסניף חדרה של לדמרקט, להתרשם מהתצוגה המרשימה ומלאת האור שלנו ולשדרג את התאורה בבית או בעסק שלכם, אסתטית, אנרגטית ופונקציונאלית.

סניף חדרה החדש של לדמרקט מתפרס על פני 175 מ"ר והוא הופך בכך לאחת מחנויות התאורה הגדולות ביותר בעיר ובאזור. הסניף ממוקם במתחם הבלוק, ברחוב האומן 8.

גופי תאורה מעוצבים, איכותיים ובמחירים מנצחים בחדרה

כמו בכל סניפי לדמרקט ברחבי הארץ ובחנות האינטרנטית של הרשת, גם בסניף חדרה מחכה לכם מגוון עשיר ומשובח של גופי תאורה מעוצבים, מבית מותגים ויצרנים מובילים, איכותיים ואמינים ללא פשרות ולא פחות חשוב, במחירים מנצחים ואטרקטיביים.

אנו מייבאים גופי תאורה ישירות מהיצרנים בחו"ל, כך שאתם נהנים גם מהדגמים הכי חדשים וטרנדיים שיש וגם ממחירים מעולים. כפי שתוכלו להתרשם משיטוט בחנות האינטרנטית שלנו כאן באתר, הקטלוג של לדמרקט נרחב מאוד וכולל שלל סגנונות של גופי תאורה ואת כל הסוגים האפשריים מבחינת סוג ושיטת התקנה, סטייל עיצובי, גודל ושאר הפרמטרים לפיהם בוחרים פתרונות תאורה.

בואו לסניף חדרה של לדמרקט, יועצי התאורה המומחים שלנו מחכים לכם ויסייעו לכם לבחור את הדגמים המתאימים והחכמים ביותר עבורכם.