רח' גליס 18, אזור התעשיה סגולה, פתח תקווה

טלפון: 03-5080500

ראשון - חמישי 20:00 - 09:00

שישי 14:00 - 09:00

שבת 18:00-23:30

ניווט לסניףחייג לסניף

מלבד פונקציונליות, פתרונות התאורה שקיימים כיום יכולים להפוך לפריט עיצובי מהשורה הראשונה עם כל כך הרבה דגמים, צבעים, חומרי גלם, מרקמים וטקסטורות שונות. אנו בלדמרקט שמחים להנגיש לכם מותגי תאורה מובילים, כך שתוכלו להתחדש עם פתרונות התאורה הפופולריים והייחודיים ביותר שיש כיום. אנו מעמידים לרשותכם סניפים הפזורים בנקודות שונות ברחבי הארץ, כאשר אלו מכם שגרים בפתח תקווה והסביבה מוזמנים להגיע לסניף לדמרקט, לקנות גופי תאורה בפתח תקווה וליהנות ממגוון עשיר של פתרונות התאורה הקיימים בו.

תאורה מחכה לכם בסניף פתח תקווה!

צוות המומחים שלנו בלדמרקט תאורה פתח תקווה מוכן לעזור לכם לבחור בפתרונות תאורה שיאירו את פנים הבית או את העסק, באופן שתואם את האישיות המיוחדת שלכם, המאפיינים של החלל והסגנון האהוב עליכם ביותר. סניף לדמרקט בפתח תקווה ממוקם באזור התעשייה סגולה ברחוב גליס 18, נקודה מרכזית הקרובה לעורקי תחבורה ראשיים. אתם מוזמנים להגיע לסניף בשעות הפעילות, להתרשם מכל הדגמים והאפשרויות ולבחור את פתרונות התאורה שאתם הכי אוהבים.

אצלנו, בלדמרקט פתח תקווה, גם המחירים מרשימים

אנו יודעים שההשקעה בעיצוב הבית יכולה להיות גדולה, לכן חשוב לנו לשמור על מחירים שפויים. מוצרי תאורה שלנו מגיעים מהמותגים המובילים בעולם במחירי ייבוא מיוחדים, כך תוכלו לקנות את הדגמים שאתם באמת אוהבים ולא להתפשר על פחות.
 
סניף לדמרקט חנות תאורה בפ"ת, הוא הכתובת כאשר מחפשים פתרונות תאורה חדשניים ומעוצבים באיכות גבוהה ומחירים משתלמים! בואו לביקור ונשמח לעזור לכם למצוא את המוצרים שיכניסו אור לחיים שלכם.