סניף לדמרקט במערב ראשון לציון רחוב האצל
חנות לדמרקט תאורה במערב ראשון לציון רחוב האצל
חנות לדמרקט תאורה במערב ראשון לציון רחוב האצל
חנות לדמרקט תאורה במערב ראשון לציון רחוב
אולם תצוגה לדמרקט תאורה במערב ראשון לציון רחוב האצל
אולם תצוגה לדמרקט תאורה במערב ראשון לציון רחוב האצל
אולם תצוגה לדמרקט תאורה במערב ראשון לציון רחוב האצל

רח' אצ"ל 13, אזור התעשיה מערב ראשון לציון.

טלפון: 03-5080500


שעות פעילות :

בימים א-ה בין השעות 10:00-20:00

יום ו' : 9:00-14:00

ניווט לסניףחייג לסניף

אם ביקרתם באחד מאולמות התצוגה שלנו, בוודאי ראיתם את פתרונות התאורה המעוצבים שלנו, שנראים פשוט נהדר, במגוון סגנונות ועיצובים ובהתאמה לכל חלל, צורך והעדפה. רוצים לקנות תאורה מעוצבת במחירים שפויים? סניף לדמרקט תאורה בראשון לציון הוא הכתובת שלכם.

גופי תאורה של מיטב המעצבים בראשל"צ האצ"ל

בלדמרקט בראשון לציון, מחכים לכם כל גופי תאורה מהמעצבים המובילים בעולם, בעיצובים חדשניים ומיוחדים ובמחירי ייבוא משתלמים במיוחד. אצלנו תוכלו למצוא את העיצובים הכי חדשנים במחירים סופר משתלמים ולהאיר כל חלל באור חדש.

בראשון לציון, באזור התעשייה במערב ראשל"צ, ברחוב האצ"ל, מחכה לכם הצוות המוביל שלנו, אשר ישמח לעמוד לשירותכם ולעזור לכם לבחור את פתרונות התאורה הטובים ביותר עבור החלל שלכם.

אינכם חייבים להתפשר על התאורה שלכם בראשון לציון

תאורה היא מרכיב חיוני וחשוב בכל בית או עסק. תאורה איכותית הופכת את החלל לפונקציונלי, היא קובעת את האווירה ומצב הרוח והיא חלק בלתי נפרד מעיצוב הפנים, מכיוון שהיא מחמיאה לרהיטים, לטקסטורות, לצבעים ומרקמים. לכן כדאי שלא תתפשרו על פתרונות התאורה שלכם.

הצוות המקצועי של לדמרקט בסניף ראשון לציון כאן כדי להבטיח שהתאורה שתברו תתאים כמו כפפה לצרכים, לעיצוב ולתקציב שלכם. אנו מזמינים אתכם לבקר ולהתרשם בעצמכם בשעות הפעילות ולבחור בפתרונות תאורה איכותיים ומעוצבים במחירים נוחים לכיס! מחכים לכם.