נורות לד אלו הן דיודות פולטות אור, וסוג תאורה שהפך למאוד נפוץ בכל בית ובית. תאורת לדים מציעה לא מעט יתרונות, אך טבעי שתעלה השאלה האם מומלץ לשים תאורת לדים גם בחדרי הבית ולא רק בחללי המגורים הראשיים כמו המטבח או הסלון. אנו כאן עם הפרטים.

תאורת לד הפכה למאוד נפוצה בשנים האחרונות, ולא בכדי. זו תאורה חסכונית באנרגיה ונחשבת למאוד שימושית גם בחללי חוץ וגם בחללי פנים. נורות אלו זמינות בגדלים שונים ויכולות לשמש אתכם למטרות שונות, כולל מטרות דקורטיביות. ניתן להתקין אותן על כל משטח, והן משולבות בשלל גופי תאורה מעוצבים, קלאסיים ומודרניים כאחד, כדי להתאים לכל צורך ולכל קו עיצובי. אם אתם מתלבטים אם הן הפתרון הטוב ביותר עבור חדרי השינה והילדים שלכם, כדאי שתקראו את הדברים הבאים.

היתרונות של תאורת לד לחדרי הבית

נורות לד נחשבות למאוד חסכוניות באנרגיה. הן דורשות תחזוקה נמוכה ומגלות עמידות גבוהה לאורך זמן. ניתן להשתמש בהן כתאורה משימתית ודקורטיבית, והן מציעות פתרון ידידותי לסביבה עבור כל מי שמחפש למזער את טביעת הרגל שלו ולאמץ את עקרונות הקיימות.

הפעלת נורות לד דורשת כמות נמוכה יותר משמעותית של חשמל בהשוואה לנורות ליבון או פלורסנט. כמו כן, נורות לד מחזיקות מעמד לאורך זמן רב יותר, בממוצע הן יחזיקו עד פי 5 יותר מאשר סוגים אחרים של נורות מסורתיות, מה שאומר בפועל, שאינכם צריכים לדאוג לתחלופת הנורות או לתחזוקה שלהן, התחלופה מתבצעת בתדירות נמוכה הרבה יותר. התקנת תאורת לד, יכולה גם לספק המון תועלות עיצוביות, גמישות גבוהה יותר ומגוון רחב של אפשרויות, הן לא מתחממות כך שתוכלו להתקין אותן קרוב זו לזו ללא הפרעות וליצור אלמנט דקורטיבי ייחודי.

מנורות לד לקיר

יתרון נוסף שתאורת לד מציעה טמון ביכולת להתאים את רמות האור והטמפרטורה באופן אישי, כך תוכלו לעצב את החדר כרצונכם, לווסת את הטמפרטורה בחלל ולהפחית את ספיקת גופי התאורה במידה משמעותית, מה שגם מעולה לסביבה, וגם יכול להיתרגם לחיסכון בחשבון החשמל החודשי שלכם.

לבסוף, מחקרים מוכיחים שתאורת לד מתאימה לסביבת למידה. אם אתם מעצבים חדר ילדים, התאורה הנכונה יכולה להשפיע על ביצועי הלמידה שלהם ואפילו לעודד אותם לעשות שיעורים בנוחות ובנעימות.

האם יש חסרונות לתאורת לד?

תאורת לד יכולה להוסיף המון לכל חלל, אפשר אפילו גם להיות יצירתיים ולשלב גופי תאורת לד שונים בעיצוב. אך מטבע הדברים, תרצו להבטיח שאתם בוחרים בפתרון הטוב ביותר לחדרי השינה והילדים שלכם, לשם כך, תמיד חשוב להיות מודעים גם לחסרונות שפתרון תאורת לד מביא לשולחן.

נרות לד פולטות יותר אור כחול לעומת נורות אחרות, ולכן האור שהן פולטות יותר קרוב לתאורת יום מאשר לתאורת לילה, מה שיכול להשפיע על השעון הביולוגי של הגוף, אך שוב זהו דבר שניתן לפתור באמצעות מתאמים. הן עשויות לייצר רמת קרינה גבוהה יותר לעומת פתרונות תאורה אחרים והן מכילות כספית, מה שיכול  להשפיע במידה והן יפלו על הריצפה וישברו, מכיוון שהן לא מפיצות חום הן לא מהוות סיכון להתפתחות שריפה, אך כן ישנו סיכון של חשיפה לכספית במגע עם הפה. יש לציין שכיום, עם ההתקדמות בטכנולוגיית לד ושלל תכונות חדשניות, כמו היכולת לכוונן צבעים או האפשרות לבצע בקרת תאורה, כן ניתן להתאים את סוג, רמת, עוצמת וטמפרטורת התאורה באופן אישי לצרכים שלכם ולגרום לחלל להרגיש נינוח, נעים ומזמין.

נברשת לד בצורת בלונים

אז כדאי או לא כדאי?

אם יש לכם התלבטות, אתם תמיד מוזמנים לפנות למומחים שלנו אשר זמינים עבורכם וישמחו לתרום מהידע והניסיון שלהם כדי לעזור לכם לבחור את פתרונות התאורה המתאימים ביותר לחדרי השינה והילדים שלכם!

מוצרים קשורים

נורת לד 5W G9

נורת לד 5W G9

מחיר מבצעהחל מ ₪11
בחירת אפשרויות
נורת לד FILAMENT G95

נורת לד FILAMENT G95

מחיר מבצעהחל מ ₪33
בחירת אפשרויות
נורת לד 960 לומן בהספק A60 E27 12W
בחירת אפשרויות
נורת לד 780 לומן בהספק A60 E14 9W
בחירת אפשרויות
מנורת תלייה BELLISIMA LINE

מנורת תלייה BELLISIMA LINE

מחיר מבצעהחל מ ₪2,950
בחירת אפשרויות