האווירה בבית שלכם, במשרד או בחלל החוץ אינה נקבעת רק בהתאם לפריסת החלל או לרהיטים שתבחרו, גם לתאורה הנכונה יש המון השפעה. הביקוש הגדול לגופי תאורה מעוצבים הוביל למבחר רחב של פתרונות תאורה מכל הסוגים, הזמינים בטווח רחב של מחירים. מעבר לכך, תחום זה מתחדש באופן בלתי פוסק מכל הבחינות החל בטכנולוגיה, דרך עוצמות האור והגוונים ועד החומרים, וכדי להבין אותו, לא פעם עולה הצורך בייעוץ מקדים.

מכיוון שהתאורה צריכה לשרת צרכים פונקציונליים ועיצוביים כאחד, קיימת חשיבות לתכנון נכון של פריסת התאורה בחלל, ולנישה הזו נכנס יועץ תאורה.

יועץ תאורה – מה תפקידו?

כאשר אתם בוחרים גופי תאורה עליכם לדעת אילו סוגים יעבדו הכי טוב בבית שלכם. ייעוץ תאורה זהו תחום אשר דורש הרבה יותר מעין טובה, כי תאורה נכונה היא הרבה מעבר לנראות. יש לתחום זה היבטים טכניים, ויזואליים ואפילו פסיכולוגיים אותם יועץ התאורה צריך להכיר.

יועץ תאורה הוא בעל מקצוע שיש לו התמחות בתחום עיצוב ותכנון תאורה והוא עובד מול לקוחות פרטיים, כמו גם מול אדריכלים ומעצבי פנים או חברות ועסקים.

מתוקף תפקידו הוא מכיר את הסוגים השונים של גופי תאורה, את הטכנולוגיות הקיימות ואת כל ההבדלים בין פתרונות התאורה השונים. לכן הוא יכול להמליץ על הפתרונות הטובים והמתאימים ביותר לצרכים ולחלל שלכם מכל הבחינות, תוך שמתייחס לסוגיות כמו כמות ועוצמת האור הרצויה, חומרי גלם, עיצוב, טכנולוגיות, פיזור האור ועוד.

מי צריך יועץ תאורה?

אם אתם נמצאים בתהליך של שיפוץ או בניה יועץ תאורה לבית יכול לעזור לכם לתכנן את פריסת התאורה בחללי הבית השונים. יועץ תאורה רגיל לעבוד גם עם אנשים מקצוע בתחום הבניה, העיצוב התכנון והשיפוצים כמו קבלנים, אדריכלים, מעצבי פנים, מהנדסי חשמל, מפיקי אירועים ועוד. בנוסף הוא מספק שירותים לבנייני משרדים, חברות, קניונים, אולמות אירועים, מסעדות ועוד.

כיצד ייעוץ על תאורה יכול לעזור לכם?

כאשר הגיע הרגע המרגש של תכנון התאורה בחלל, עליכם להיפגש עם יועץ תאורה בעל ניסיון, אשר שירותיו זמינים לכם דרך חברת התאורה שממנה אתם קונים גופי תאורה או באופן פרטי. יועץ התאורה יקשיב לצרכים, הרצונות והעדפות שלכם, יבין מהו אורח וסגנון החיים שלכם ויעזור לכם לתכנן את התאורה על הצד הטוב ביותר, תוך שממליץ על הפתרונות האופטימליים לכל פרויקט.

ליועצי תאורה יש היכרות גדולה עם גופי תאורה מסוגים שונים, עד לרמות המפרט הטכני, העלויות והמאפיינים. כמו כן הוא יוכל לעזור לכם להתמקד בפרטים החשובים, להמליץ על אילו דברים כדאי שלא להתפשר וכיצד לנצל בצורה חכמה את התקציב.

האם ליועצי תאורה יש הסמכה?

כן, צריכה להיות לו הסמכה מכיוון שהוא לא רק עוזר לכם לבחור גופי תאורה, אלא גם ממליץ היכן למקם את תשתיות החשמל ומעורב בתכנון ובניית כל האלמנטים הדרושים להתקנת פתרונות התאורה הנבחרים. יועץ תאורה לבית משתלב כבר בשלבים מאוד מוקדמים של תכנון המבנה, כך שתכנון החשמל יתאים לפריסת התאורה בצורה הטובה ביותר.

התאמת התאורה לחלל היא נדבך חשוב של תחום העיצוב, כאשר תהליך התכנון כולל שלבים שונים ומגוונים בדרך לשיפור מראה החלל ויצירת האווירה הרצויה. רוב יועצי התאורה הם בעלי מקצוע בתחום העיצוב, האדריכלות, עיצוב נוף או הנדסאים אך לא חסרים גם אנשים פרטיים אשר עוברים קורס ייעודי כדי לרכוש כלים שיאפשרו להם לעצב ולתכנן תאורה עבור מגוון חללים. 
הנכם מוזמנים להכנס לכל אחד מהסניפים שלנו ולשבת עם עחד מיועצי התאורה של לדמרקט.

מוצרים קשורים

מנורת תלויה LEMI

מנורת תלויה LEMI

מחיר מבצעהחל מ ₪195
בחירת אפשרויות
מבצע השבוע - מחיר זול במיוחד
מראה מוארת Marius

מראה מוארת Marius

מחיר מבצע₪595
קנה 2 מנורות ושלם על 1
מנורה צמודת תקרה  SQUARE PARTY  + שלט + 3 גווני אור מובנים + דימר
מנורה צמודת תקרה  SURFACE ARMS

מנורה צמודת תקרה SURFACE ARMS

מחיר מבצעהחל מ ₪495
בחירת אפשרויות
מנורה צמודת תקרה DIAMOND

מנורה צמודת תקרה DIAMOND

מחיר מבצעהחל מ ₪580
בחירת אפשרויות
המנורה השנייה ב 50%
מנורה צמודת תקרה LAMBADA

מנורה צמודת תקרה LAMBADA

מחיר מבצעהחל מ ₪1,250
בחירת אפשרויות
המנורה השנייה ב 50%
מנורה צמודת תקרה OAC

מנורה צמודת תקרה OAC

מחיר מבצעהחל מ ₪995
בחירת אפשרויות
מנורה צמודת תקרה QUAD

מנורה צמודת תקרה QUAD

מחיר מבצעהחל מ ₪995
בחירת אפשרויות
המנורה השנייה ב 50%
מנורה צמודת תקרה RAZER  + שלט + 3 גווני אור מובנים + דימר