גופי תאורה תלויים מיד מוסיפים המון אופי לכל חלל בו הם תלויים ושאותו הם מאירים, כאשר לצד היבטים אסתטיים ועיצוביים, גופי תאורה תלויים מספקים גם יתרונות פונקציונאליים רבים – וכל זה נכון ליישומי תאורה ביתיים, מסחריים, תעשייתיים וכן הלאה. אם אתם מתלבטים בין גופי תאורה תלויים לבין גופי תאורה צמודי תקרה, למשל, ריכזנו במיוחד עבורכם את היתרונות של בחירה בתאורה תלויה, מעוצבת ושימושית בהתאמה אישית מלאה לצרכים שלכם.

7 יתרונות לבחירה בגופי תאורה תלויים

  1. כוונון מותאם אישית

בעוד שגופי תאורה מסוימים יכולים להיות מותקנים רק בצורה אחת קבועה, גופי תאורה תלויים מיוחדים יכולים להיות מותקנים בהתאמה אישית להעדפות ולצרכים שלכם, כמעט בכל גובה שאתם רוצים.

  1. רב גוניים

בפניכם מגוון רחב של אפשרויות בחירה. רטרו או קלאסי, וינטג' או מודרני, תעשייתי או סקנדינבי-מינימליסטי, תוכלו למצוא גופי תאורה נתלים שיתאימו בדיוק לסטייל שאתם מחפשים ליצור.

  1. ניצול יעיל של המקום

במקום תאורה על השולחן או על הרצפה, למשל במשרד, בסלון או במסעדה, גוף תאורה תלוי מספק אור יעיל ומעוצב, תוך ניצול מיטבי של המקום והחלל.

  1. מספקים הרבה אור

נורות תלויות בגופי התאורה מעוצבים מספקים הרבה אור לחלל אותו הם מאירים, בין אם מדובר על חדר שלם או על תאורה ממוקדת ומינימליסטית יותר כמו גוף תאורה תלוי מעל שולחן אוכל או מרחב מסוים. זאת הודות לכך שהאור מגיע מלמעלה, אך עם כוונון אפקטיבי באמצעות מנגנון התלייה וגם שימוש נכון וחכם בזוויות תאורה.

 

  1. יעילות כלכלית

הפופולאריות של גוף תאורה תלוי, יחד עם התפתחויות טכנולוגיות בתחום התאורה – בעיקר כניסה נורות לד חכמות, רב-גוניות וחסכוניות – מאפשרים לכם לבחור גופים מעוצבים ומתאימים בדיוק לצרכים שלכם, מבלי להוציא על כך סכומים גבוהים מדי.

  1. מעוצבים ומקשטים את החלל

בבית, באולם אירועים, במסעדה או אפילו בחלל עבודה תעשיית, תאורה תלוייה מותאמת אישית ומספקת מראה מעוצב אשר מקשט את החלל ומעצים את חוויית השימוש בו, גם מבחינת אור פונקציונאלי יעיל וגם מבחינת הסטייל המתקבל מהתאורה.

  1. יוצרים אווירה

הוספת גוף תאורה תלוי ומעוצב או כמה מהם לאזור מסוים בבית או בעסק שלכם יוסיף לאותו חלל או אזור אווירה מיוחדת, אלגנטית ומזמינה. אין צורך בנרות או פתרונות תאורת אווירה מסורבלים ומורכבים יותר ליישום, גוף תאורה תלוי ומעוצב אחד יעשה את העבודה בצורה מושלמת ומאפשרים יצירת תפאורה שונה וסופר מעוצבת, בהתאמה אישית מלאה.

בחירת תאורה שתשדרג את העיצוב ואת הסטייל של כל חלל!

בין אם כפתרון התאורה המרכזי והעיקרי ובין אם בתור תוספת לתאורת אווירה או חיזוק תאורה באזורים מסוימים, גופי תאורה תלויים מספקים בחירה מעולה המשדרגת את העיצוב, הסטייל והשימושיות של כל חלל. לא בכדי זוהי הבחירה המועדפת במקרים רבים בחללים ביתיים מעוצבים ומושקעים, באולמות אירועים יוקרתיים, מבני משרדים מודרניים ואטרקטיביים ואפילו מפעלים ומבנים תעשייתיים-מסחריים המבינים את החשיבות של תאורה איכותית ומתאימה לסביבת העבודה והעסקים.

מוזמנים לסניפי לדמרקט, לשיטוט בקטלוג שלנו ולשיחת ייעוץ עם צוות המכירות המיומן שלנו, לבחירת גופי תאורה איכותיים, אמינים ומעוצבים אשר יספקו לכם מענה מושלם ואלגנטי, שילוב אידיאלי בין איכות, יעילות כלכלית וטכנולוגית, עיצוב ופרויקטים מותאמים אישית.

מוצרים קשורים

מנורת תלייה שלישייה BARS
מנורת תלייה 5SPOT

מנורת תלייה 5SPOT

מחיר מבצע₪495
מנורת תלויה LEMI

מנורת תלויה LEMI

מחיר מבצעהחל מ ₪195
בחירת אפשרויות
המנורה השנייה ב 50%
מנורת תלייה EXCLUSIVE

מנורת תלייה EXCLUSIVE

מחיר מבצעהחל מ ₪495
בחירת אפשרויות
מנורת תלייה CAGE

מנורת תלייה CAGE

מחיר מבצעהחל מ ₪345
בחירת אפשרויות
b4f740_59925b4f302046e499a00a657d55d2b7~mv2.jpg

מנורת תליה 3067

מחיר מבצע₪5,450
מנורת תליה DETROY

מנורת תליה DETROY

מחיר מבצע₪595
המנורה השנייה ב 50%
מנורת תלייה WAVES

מנורת תלייה WAVES

מחיר מבצע₪845
מנורת תלייה ROUNDER

מנורת תלייה ROUNDER

מחיר מבצעהחל מ ₪1,200
בחירת אפשרויות
מנורת תלייה חבלים TORO
מנורת תלייה משולשים וקוביה TOM